Pismo zaposlenim



Dragi sodelavci,

Čeprav je praznični čas tisti, ki bi moral s seboj prinesti veselje in radost, se žal v podjetju v teh dneh srečujemo z velikimi medijskimi pritiski na račun nekaterih negativnih dogodkov znotraj naše sredine. Zaradi želje, da poskušamo skupaj premagati nastale težave, se s tem pismom obračamo na vse vas.

V podjetjih skupine Aktiva se ob čiščenju ukvarjamo tudi z upravljanjem objektov, imamo proizvodnjo izdelkov iz sadja in zelenjave, od letošnje jeseni pa smo stopili še na področje zasebnega varovanja. Naša poslovna pot sega vse tja v leto 1991, ko smo pričeli z dejavnostjo čiščenja in postavili temelje za razvoj skupine. Od takrat pa do danes smo skupaj z vami ustvarili veliko dobrega in prebrodili tudi največje krize, ki so se v teh letih pojavljale na trgu in pritiskale na našo delo. Bili so vzponi in padci, vendar pri odgovornosti do svojih sodelavcev in naročnikov nismo nikoli zatajili. Naš način dela je vedno temeljil na medsebojnem zaupanju, korektnosti in komunikaciji. Zavedamo se, da je delo čiščenja zelo zahtevno, pa ne samo v turizmu, ki je bil v TV prispevku najbolj izpostavljen, temveč tudi v zdravstvu, trgovini, vzgoji in izobraževanju ter vseh drugih branžah. Normativi, o katerih je veliko pomislekov in do katerih imate številni zaposleni zelo kritičen pogled, niso stvar zgolj naše volje, temveč so posledica razmer na trgu, ki na podlagi ponudbe in povpraševanja postavlja cene. Zavedamo se problema nizkih plač, vendar pa ne držijo očitki, da so te pod zakonsko določeno višino, prav tako ne drži trditev, da ne izplačujemo dodatkov za delo ob nedeljah, praznikih ali nočno delo. Vse to preprosto ni res, žal pa so nam prav takšne neresnične informacije v medijih naredile veliko škodo. Zakaj? Od nekdaj smo znali prisluhniti težavam zaposlenih in se o njih tudi pogovarjati s posamezniki ali skupinami, zato menimo, da si ne zaslužimo takinih anonimnih izjav v medijih, kot smo jih bili deležni pred dnevi. V podjetjih skupine Aktiva nikoli nismo dovolili izvajanja pritiskov na zaposlene in skrajno ostro obsojamo vsako obliko trpinčenja na delovnem mestu, zato nas morate, v kolikor ste deležni česar koli takšnega, o tem takoj obvestiti, da lahko ustrezno ukrepamo in vas zaščitimo.

V primeru težav, kot so slabi medosebni odnosi v kolektivu, pomanjkanje motivacije, depresija, izguba kontrole, težave v družini, težave pri koncentraciji, prekomerni stres in drugo, se lahko obrnete na nov program za pomoč zaposlenim v stiski, tako imenovano hitro anonimno psihološko svetovanje (HAPS), ki smo ga uvedli v podjetju s 23.12.2016. Program temelji na telefonskem in osebnem svetovanju ter ozaveščanju zaposlenih o duševnem zdravju. Na brezplačni telefonski številki 080 2262 vam bo svetoval Matej Lunežnik, diplomirani psiholog, vsak dan, razen sobote in nedelje, od 10.00 do 18.00. Prav tako se lahko naročite tudi na osebno svetovanje, tako telefonsko, kot osebno svetovanje, pa sta brezplačna. Svetovanje je na voljo tudi družinskim članom in je anonimno ter strogo zaupno. Za potrebe obravnavanja težav na delovnem mestu, ki jih zaradi strahu ali drugih zadržkov zaposleni ne želite posredovati na podjetje neposredno, smo dne 22.12.2016 odprli tudi poseben e-naslov: anonimno@aktiva.si, na katerega lahko pošljete kakršno koli anonimno sporočilo, za katerega menite, da je pomembno in potrebno obravnave na ravni uprave podjetja.

Na zaključku tega pisma vam želimo sporočiti, da ste prav vsak izmed vas zelo pomemben del celotnega kolektiva, vaše delo pa košček celote, ki jo skupaj ustvarjamo za našo prihodnost, zato ostanimo pozitivni.

Želimo vam prijetne praznike, veliko dobrega zdravja in sreče v družinah. Naj bo leto 2017 iskreno in polno lepih trenutkov.



Aktiva čiščenje d.o.o.
Ranko Šmigoc
Direktor operative